Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Горзов, Вікторія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-02-06T22:40:40Z | |
dc.date.available | 2020-02-06T22:40:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4706 | |
dc.description | Горзов В. М. Формування морально-етичних цінностей у молодших школярів засобами краєзнавства: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» / В. М. Горзов; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 79 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобами краєзнавства. Відповідно до мети дослідження визначені такі завдання: 1. Проаналізувати стан дослідженості проблеми формування морально-етичних цінностей у філософській та психолого-педагогічній літературі. 2. Уточнити сутність базових понять проблеми дослідження: «цінності», «морально-етичні цінності», 3. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування морально-етичних цінностей учнів початкової школи засобами краєзнавства. 4. Визначити критерії та рівні сформованості морально-етичних цінностей молодших школярів засобами краєзнавства. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | морально-етичні цінності | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | краєзнавствао | en_US |
dc.title | Формування морально-етичних цінностей у молодших школярів засобами краєзнавства | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |