Аннотации:
Мета дослідження – полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобами краєзнавства. Відповідно до мети дослідження визначені такі завдання: 1. Проаналізувати стан дослідженості проблеми формування морально-етичних цінностей у філософській та психолого-педагогічній літературі. 2. Уточнити сутність базових понять проблеми дослідження: «цінності», «морально-етичні цінності», 3. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування морально-етичних цінностей учнів початкової школи засобами краєзнавства. 4. Визначити критерії та рівні сформованості морально-етичних цінностей молодших школярів засобами краєзнавства.
Описание:
Горзов В. М. Формування морально-етичних цінностей у молодших школярів засобами краєзнавства: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» / В. М. Горзов; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 79 с.