Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення у молодших школярів та експериментально перевірити ефективність їх реалізації в навчальному процесі початкової школи. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати історичний аспект та сучасний стан проблеми розвитку творчого мислення у молодших школярів в теорії й практиці початкової освіти. 2. Визначити та теоретично обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення у молодших школярів. 3. Дослідно-експериментальним шляхом перевірити ефективність застосування психолого-педагогічних умов розвитку творчого мислення у освітньому процесі початкової школи.
Суть розробки, основні результати:
Барна О. М. Розвиток у молодших школярів творчого мислення в освітньому процесі початкової школи: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» / О. М. Барна; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 86 с.