Zusammenfassung:
Метою магістерської роботи є аналітичний огляд аспектів підвищення конкурентоспроможності вітчизняних взуттєвих та галантерейних підприємств за рахунок використання інноваційних засобів сучасного дизайну готових виробів. Вiдповiдно до мети визначено такі завдання: - проаналізувати стан КСП взуття та галантереї вітчизняного виробника; - окреслити основні споживчі критерії конкурентоспроможності ВГВ та шляхи їх забезпечення; - провести маркетингові дослідження ринку взуття та галантереї; -здійснити сегментацію споживача ВГВ за різними ознаками та вивчити їх попит з метою прогнозування вибору ними відповідного товару; - проаналізувати структуру ринку взуття та фактори, що формують споживчі переваги; - вивчити стратегію ціноутворення брендових виробів на прикладі мікроколекції сумок з елементами українського декору.
Beschreibung:
Зубака В. В. Оцінка конкурентноспроможності продукції взуттєвого та галантерейного вітчизняного виробництва: магістерська робота напр. підгот. спеціальності ПВГВ-2м / Зубака В. В.; наук. кер. О. П. Козарь . - Мукачево: МДУ, 2019. - 74 с.