DSpace Repository

Особливості формування граматичних навичок у майбутніх учителів іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
dc.contributor.author Варга, Леся Іванівна
dc.contributor.author Фельцан, Інна Михайлівна
dc.contributor.author Білак, Мар'яна Василівна
dc.date.accessioned 2020-01-31T09:16:08Z
dc.date.available 2020-01-31T09:16:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4660
dc.description Липчанко-Ковачик О.В. Особливості формування граматичних навичок у майбутніх учителів іноземної мови / О. В. Липчанко-Ковачик, Л. І. Варга, І. М. Фельцан, М. В. Білак // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» - Видавничий дім «Гельветика» 2019. - Випуск 19. Т. 1. - С. 31-33 en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена особливостям формування граматичних навичок у майбутніх учителів іноземної мови. У статті охарактеризовано методичну цілісність майбутнього вчителя іноземної мови через призму формування професійно орієнтованих граматичних навичок. На основі аналізу особливостей професійно орієнтованої граматичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови та цілей, які реалізує вчитель у процесі її формування, визначено методичні граматичні навички та вміння, якими повинні оволодіти майбутні вчителі іноземної мови для ефективної професійно-методичної діяльності з формування у студентів зазначеної компетентності. Автори статті трактують граматичні навички як здатність розуміти і висловлювати смисл (значення), породжувати і розпізнавати фрази, побудовані за певними принципами, а не запам’ятовувати і відтворювати їх як готові формули. У статті також наголошено, що оволодіння граматичним матеріалом майбутніми вчителями іноземної мови має бути повністю свідомим, оскільки ідеться про високий кінцевий рівень володіння іноземною мовою. Високий рівень сформованості професійно орієнтованої іншомовної граматичної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови є необхідною передумовою для реалізації іншомовної комунікативної діяльності, зокрема професійної та професійно-методичної, а науковці обґрунтовують і пропонують до впровадження у навчальний процес дотичні методики. У статті визначено, що успішне освоєння граматики забезпечується створенням полісенсорного середовища, тобто за допомогою використання графічних, звукових, вербальних і невербальних засобів. Навчання граматиці неможливе без урахування принципу системності. Сприйняття інформації різними каналами дозволяє успішно оволодівати граматичними знаннями, навичками і вміннями. Освоєння граматики як системи сприяє розумовому розвитку майбутніх педагогів та досягненню високих результатів при виконанні граматичних тестів і складних завдань en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Гельветика en_US
dc.subject майбутній вчитель en_US
dc.subject методичні знання en_US
dc.subject граматичні навички en_US
dc.subject граматична компетентність en_US
dc.subject іноземна мова en_US
dc.title Особливості формування граматичних навичок у майбутніх учителів іноземної мови en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account