dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Кравченко, Тетяна Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Мартин, Наталя Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-28T09:16:59Z |
|
dc.date.available |
2020-01-28T09:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639 |
|
dc.description |
Барчі Б. В. Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови / Б. В. Барчі, Т. М. Кравченко, Н. В. Мартин // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С. 71-74 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються психологічні особливості навчання граматичного матеріалу студентами під час вивчення дисципліни «Практична граматика». Визначаються також особливості психічної діяльності студентів, розвитку їхніх когнітивних процесів. Охарактеризовано систему завдань і вправ, при виконанні яких має місце напружена аналітична діяльність. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові |
en_US |
dc.subject |
граматичний матеріал |
en_US |
dc.subject |
комунікація |
en_US |
dc.subject |
граматичний навик |
en_US |
dc.subject |
синтагма |
en_US |
dc.title |
Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |