Abstract:
У статті аналізується проблема творчого мислення як способу визначення соціокультурної епохи та інтелектуальної діяльності людини. Доведено, що поняття «мислення» виникає разом з пізнанням реальності, в результаті чого людина починає усвідомлювати себе, своє «Я», свої можливості. Проаналізовано вимоги до організації навчального процесу. Обґрунтовано принципи організація практики з метою розвитку творчого мислення студентів-психологів.
Description:
Барчі Б. В. Розвиток творчого мислення студентів психологів / Б. В. Барчі // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С.68-71