dc.description.abstract |
У монографії проаналізовано теоретичні та методичні аспекти підготовки майбутніх магістрів науково-дослідницької діяльності. Узагальнено наукові підходи до феноменологічної характеристики інформаційного середовища як фактора формування науково-дослідницької діяльності магістрантів гуманітарного профілю, доповнено теоретичні та методологічні положення про готовність готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності, запропоновано педагогічні умови, які впливають на цей процес, схарактеризовано модель формування готовності майбутніх магістрів гуманітарного профілю до науково-дослідницької діяльності в інформаційному середовищі та представлено її навчально-методичний супровід. Монографія адресована науковцям, викладачам, аспірантам, студентам, а також усім, хто цікавиться актуальними проблемами організації освітнього процесу у закладах вищої освіти |
en_US |