dc.contributor.author |
Барчій, Магдалина Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Воронова, Ольга Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-21T09:51:24Z |
|
dc.date.available |
2020-01-21T09:51:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4613 |
|
dc.description |
Барчій М. Окремі підходи дослідження особистісної і професійної зрілості / М. Барчій, О. Воронова // Вісник Національного університету оборони України: зб-к наук. праць. – К.: НУОУ, 2019. – Вип. 3 (53) - С. 16-22 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема дослідження особистісної і професійної зрілості особистості. Проаналізовано окремі наукові підходи вивчення особистісної та професійної зрілості майбутніх фахівців. Виділено структурні компоненти та показники особистісної зрілості. Підкреслено, що особистісна зрілість повинна розглядатись у якості функціональної компоненти професійної діяльності. Проаналізовано загальні характеристики професійно зрілої особистості: автономність, поінформованість про світ професій, уміння співвіднести інформацію зі своїми особливостями, уміння приймати рішення, уміння планувати своє професійне життя, емоційне залучення в ситуацію рішення. Підкреслено тісний зв'язок особистісної та професійної зрілості в соціономічних професіях, в яких особистісна зрілість є складовою професіоналізму. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
особистісна зрілість |
en_US |
dc.subject |
самоактуалізація |
en_US |
dc.subject |
саморегуляція |
en_US |
dc.subject |
особистісне зростання |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.title |
Окремі підходи дослідження особистісної і професійної зрілості |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |