Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | |
dc.contributor.author | Воронова, Ольга Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T09:51:24Z | |
dc.date.available | 2020-01-21T09:51:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4613 | |
dc.description | Барчій М. Окремі підходи дослідження особистісної і професійної зрілості / М. Барчій, О. Воронова // Вісник Національного університету оборони України: зб-к наук. праць. – К.: НУОУ, 2019. – Вип. 3 (53) - С. 16-22 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема дослідження особистісної і професійної зрілості особистості. Проаналізовано окремі наукові підходи вивчення особистісної та професійної зрілості майбутніх фахівців. Виділено структурні компоненти та показники особистісної зрілості. Підкреслено, що особистісна зрілість повинна розглядатись у якості функціональної компоненти професійної діяльності. Проаналізовано загальні характеристики професійно зрілої особистості: автономність, поінформованість про світ професій, уміння співвіднести інформацію зі своїми особливостями, уміння приймати рішення, уміння планувати своє професійне життя, емоційне залучення в ситуацію рішення. Підкреслено тісний зв'язок особистісної та професійної зрілості в соціономічних професіях, в яких особистісна зрілість є складовою професіоналізму. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | особистісна зрілість | en_US |
dc.subject | самоактуалізація | en_US |
dc.subject | саморегуляція | en_US |
dc.subject | особистісне зростання | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | Окремі підходи дослідження особистісної і професійної зрілості | en_US |
dc.type | Article | en_US |