Abstract:
У статті проаналізовано значення інформаційно-творчого середовища для професійно-творчої самореалізації фахівця з музичного мистецтва. Підкреслено, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес підготовки майбутніх фахівців з музичного мистецтва в системі неперервної освіти є одним з вагомих факторів збагачення їхнього професійно-особистісного досвіду. Мета інформатизації системи неперервної мистецької освіти - підвищити ефективність навчання завдяки розширенню обсягів інформації і вдосконаленню методів її застосування, а також спрямованість на використання інформаційних технологій у освітньому процесі закладу вищої освіти й у професійній діяльності. Відзначено, що переорієнтація сучасної мистецької освіти з дискретності на неперервну потребує розробки й експериментальної апробації нових форм дидактичної взаємодії з музично-педагогічними працівниками, спрямованої на формування позитивної мотивації фахівців з музичного мистецтва до набуття і вдосконалення інформаційної компетенції, постійного підвищення рівня професійно-особистісного досвіду й фахової майстерності на основі самоосвітньої діяльності. Окрему увагу акцентовано на тому, що створення інформаційно-творчого освітнього середовища у вищому навчальному закладі значною мірою залежить від інноваційного клімату, характеристики якого часто є вирішальними для реалізації освітніх цілей.
Description:
Попович Н. М. Інформаційно-творче освітнє середовище як умова професійно-творчої самореалізації фахівця з музичного мистецтва // Інформаційні технології і засоби навчання : науковий журнал. - Київ, 2019. - Том 69, №1. - С. 92-99