DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Психологічні особливості спілкування та реагування у конфліктних ситуаціях у системі професійного навчання

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Щербан, Ганна Вікентіївна
dc.date.accessioned 2019-10-02T07:11:24Z
dc.date.available 2019-10-02T07:11:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3645
dc.description Щербан Т. Д. Психологічні особливості спілкування та реагування у конфліктних ситуаціях у системі професійного навчання / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2019. - №12 (74). - С. 25-29 en_US
dc.description.abstract Провідною характеристикою майбутнього психолога, яка визначає його професійні якості, є вміння спілкуватися у складних конфліктних ситуаціях. Формування цього уміння відбувається у процесі професійного навчання. Вивчення психологічних особливостей професійного спілкування майбутнього психолога у конфліктних ситуаціях є важливим чинником професійної ідентичності. Здатність ефективно вирішувати конфліктні ситуації вкрай потрібна сучасному психологу для реалізації професійної діяльності в конфліктогенному середовищі. Динаміка розвитку професійної комунікації у конфліктній ситуації вивчалася на етапі професійного самовизначення та на етапі завершення професійного навчання. Вибірка досліджуваних складала 84 студенти спеціальності "Психологія" віком від 17 до 22 років. Використано методику схильності особистості до конфліктної поведінки К. Томаса.Для студентів, які починають професійне навчання виокремлено наступні стилі поведінки у конфліктній ситації: "Пристосування" та "Компроміс". Такі студенти схильні до вирішення конфліктів шляхом, який видається їм найзручнішим. Вибір першокурсників обумовлений і періодом адаптації до нових соціальних умов та нових умов навчання, і несформованістю вміння правильно оцінювати та аналізувати проблемну ситуацію. Саме це вказує на відсутність досвіду справлятися зі складними життєвими ситуаціями. Випускники найбільше обирають такі стилі, як "Конкуренція" та "Співпраця". Студенти уже вміють відстоювати власну думку та аргументувати своє бачення проблеми, набули певного комунікативного досвіду. Отже, процес професійного навчання у вузі сприяє формуванню комунікативної компетентності та формуванню ефективних стилів реагування у конфліктній ситуації. Проте. отримані показники не можуть задовольнити сучасних вимог до практикуючого психолога. Необхідно у програму професійного навчання включати тренінгову роботу щодо формування комунікативної компетентності у поводженні з конфліктами. Це дасть можливість створити відповідні психологічні умови щодо професійного навчання та професійної ідентифікації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ en_US
dc.subject професійне навчання en_US
dc.subject конфліктні ситуації en_US
dc.subject професійна комунікація en_US
dc.subject комінікативна компетентність en_US
dc.title Психологічні особливості спілкування та реагування у конфліктних ситуаціях у системі професійного навчання en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto