dc.contributor.author |
Resler, M. |
|
dc.contributor.author |
Реслер, Марина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-20T07:41:10Z |
|
dc.date.available |
2019-09-20T07:41:10Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3524 |
|
dc.description |
Resler M. Accounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprises / M. Resler // Technology audit and production reserves : журнал. - Харків : ПП "Технологічний Центр", 2019. - №3/4(47). - С.55-57 |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єктом дослідження є комісійні операції підприємств торгівлі. Під час дослідження наукових праць вчених-економістів, присвячених проблемам обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі використовувались методи аналізу та синтезу. А для визначення галузевих проблем обліку та аналізу витрат використовувались методи індукції та дедукції. Також у ході дослідження використовувались методи порівняння та аналогії при аналізі досвіду ведення обліку і аналізу витрат та маркетингових ризиків. А в процесі аналізу порядку формування обліково-аналітичної системи підприємств застосовувались методи абстрагування та конкретизації. Теоретичне же дослідження застосовувалось в процесі поглиблення трактування сутності термінів «торгівля» та «комісійна торгівля». Потрібно відмітити, щоб запропонований у роботі підхід має ряд особливостей щодо обліково-аналітичного забезпечення управління маркетинговими комісійними операціями підприємств торгівлі. Такий підхід необхідно розглядати як підсистеми обліку та аналізу. Це пов’язано з тим, що запропонований у роботі розподіл дає можливість уникнути ризиків під час торгівельної діяльності. Саме підсистеми обліку і аналізу да-
ють повну обліково-аналітичну інформацію. Показано, що важливим моментом в торгівельній діяльності є врахування думки споживачів. Автор роботи погоджується з думкою науковців, які пропонують враховувати корпоративну інформацію і все більше усвідомлюють, якою мірою функціональні сфери діяльності з маркетингу та ланцюга поставок стають все більш інтегрованими. Показано, що функціональна інтеграція передбачає координацію діяльності, орієнтованої на попит та пропозицію, і теоретично передбачає створення двох взаємопов’язаних переваг для споживачів: зниження маркетингового ризику купівлі та, в кінцевому рахунку, більш високого рівня споживчої марки. Завдяки цьому забезпечується можливість отримання необхідної інформації для обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями торгівельної діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
management reporting |
en_US |
dc.subject |
cost accounting |
en_US |
dc.subject |
falsification of financial indicators |
en_US |
dc.subject |
accounting information |
en_US |
dc.subject |
effectiveness of management decisions |
en_US |
dc.subject |
обліково-аналітичне забезпечення |
en_US |
dc.subject |
комісійні операції |
en_US |
dc.subject |
маркетинговий ризик |
en_US |
dc.subject |
підприємства торгівлі |
en_US |
dc.title |
Accounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprises |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |