dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Брецко, Ірина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-19T08:59:30Z |
|
dc.date.available |
2019-09-19T08:59:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3519 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Тренінг як засіб розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів / Т. Д. Щербан, І. І. Брецко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.222-232 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто розробку та апробацію тренінгової програми з розвитку професійної ідентичності студентів. Здійснено теоретичний аналіз проблеми професійної ідентичності майбутніх психологів. Розроблено тренінг розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів з урахуванням особливостей кризових періодів процесу навчання. Узагальнено результати та здійснено статистичний аналіз ефективності програми тренінгу. Отримані результати констатують покращення комунікативних здібностей, сприймання та розуміння партнерів; формування гуманістичної та альтруїстичної спрямованості на іншу людину, що лежить в основі емпатії; розвиток творчих здібностей та креативності; рефлексивних здібностей, самоаналізу та самопізнання; вербалізації життєвих та професійних цінностей та принципів; підвищення впевненості в собі та формуванні адекватної самооцінки учасників групи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
психологічний тренінг |
en_US |
dc.subject |
комунікативні здібності |
en_US |
dc.subject |
майбутній психолог |
en_US |
dc.subject |
тренінгова програма |
en_US |
dc.subject |
професійна ідентичність студентів |
en_US |
dc.title |
Тренінг як засіб розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |