Репозиторий Dspace

Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барна, Христина Василівна
dc.contributor.author Іванова, Вікторія Вікторівна
dc.contributor.author Кас'яненко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-09-19T06:17:46Z
dc.date.available 2019-09-19T06:17:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3518
dc.description Барна Х. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку / Х. Барна, В. Іванова, О. Кас'яненко // Витоки педагогічної майстерності. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. М.В.Гриньова. - Полтава, 2018. - Випуск 22. - С. 17-21 en_US
dc.description.abstract Розглянуто вплив ігрових прав на корекцію просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. Визначено поняття "просодика", "просодичний". Обґрунтовано необхідність використання під час корекційно--виховної роботи з дітьми з вадами мовлення, різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, ігри-драматизації, ігри, для розвитку дрібної моторики. Доведено, що мовні ігри в логопедичній роботі сприяють: співдружності педагога з дитиною; активній увазі до мови; бажанню оволодіти тими чи іншими мовними навичками; руйнуванню старих і формуванню нових навичок мовлення; застосуванню нових мовних навичок у повсякденному житті. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Полтава en_US
dc.subject просодична сторона мовлення en_US
dc.subject діти дошкільного віку en_US
dc.subject ігрова діяльність en_US
dc.subject логопедичні ігри en_US
dc.subject мовленнєві порушення en_US
dc.subject корекційно-виховна робота en_US
dc.title Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись