dc.contributor.author |
Барна, Христина Василівна |
|
dc.contributor.author |
Іванова, Вікторія Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-19T06:17:46Z |
|
dc.date.available |
2019-09-19T06:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3518 |
|
dc.description |
Барна Х. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку / Х. Барна, В. Іванова, О. Кас'яненко // Витоки педагогічної майстерності. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. М.В.Гриньова. - Полтава, 2018. - Випуск 22. - С. 17-21 |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуто вплив ігрових прав на корекцію просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. Визначено поняття "просодика", "просодичний". Обґрунтовано необхідність використання під час корекційно--виховної роботи з дітьми з вадами мовлення, різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, ігри-драматизації, ігри, для розвитку дрібної моторики. Доведено, що мовні ігри в логопедичній роботі сприяють: співдружності педагога з дитиною; активній увазі до мови; бажанню оволодіти тими чи іншими мовними навичками; руйнуванню старих і формуванню нових навичок мовлення; застосуванню нових мовних навичок у повсякденному житті. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Полтава |
en_US |
dc.subject |
просодична сторона мовлення |
en_US |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
en_US |
dc.subject |
ігрова діяльність |
en_US |
dc.subject |
логопедичні ігри |
en_US |
dc.subject |
мовленнєві порушення |
en_US |
dc.subject |
корекційно-виховна робота |
en_US |
dc.title |
Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |