Abstract:
Розглянуто вплив ігрових прав на корекцію просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. Визначено поняття "просодика", "просодичний". Обґрунтовано необхідність використання під час корекційно--виховної роботи з дітьми з вадами мовлення, різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, ігри-драматизації, ігри, для розвитку дрібної моторики. Доведено, що мовні ігри в логопедичній роботі сприяють: співдружності педагога з дитиною; активній увазі до мови; бажанню оволодіти тими чи іншими мовними навичками; руйнуванню старих і формуванню нових навичок мовлення; застосуванню нових мовних навичок у повсякденному житті.
Description:
Барна Х. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку / Х. Барна, В. Іванова, О. Кас'яненко // Витоки педагогічної майстерності. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. М.В.Гриньова. - Полтава, 2018. - Випуск 22. - С. 17-21