Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | |
dc.contributor.author | Граб, Л. М. | |
dc.contributor.author | Лешко, Х. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2019-09-19T05:43:38Z | |
dc.date.available | 2019-09-19T05:43:38Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3516 | |
dc.description | Лалак Н. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, Л. М. Граб, Х. Ю. Лешко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.100-107 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто окремі підходи до вивчення проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Авторами проаналізовано досліджувану проблему крізь призму змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі України. З'ясовано, що основними принципами організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти є пріоритет їхніх інтересів і потреб, неперервність супроводу. Психологічна та соціально-педагогічна робота з учнями з обмеженими можливостями має спрямовуватися на досягнення головної мети – підготувати їх до самостійного життя. Закцентовано увагу на тому, що особливо ефективною в командній роботі є співпраця практичного психолога, вчителя, асистента вчителя та батьків. Зміни в організації освітнього середовища зумовлюють потребу вирішення низки психолого-педагогічних завдань, одним з яких є забезпечення комплексної допомоги дітям з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | en_US |
dc.subject | командний підхід | en_US |
dc.title | Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії | en_US |
dc.type | Article | en_US |