00 DSpace/Manakin Repository

Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лалак, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Граб, Л. М.
dc.contributor.author Лешко, Х. Ю.
dc.date.accessioned 2019-09-19T05:43:38Z
dc.date.available 2019-09-19T05:43:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3516
dc.description Лалак Н. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, Л. М. Граб, Х. Ю. Лешко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.100-107 en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто окремі підходи до вивчення проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Авторами проаналізовано досліджувану проблему крізь призму змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі України. З'ясовано, що основними принципами організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти є пріоритет їхніх інтересів і потреб, неперервність супроводу. Психологічна та соціально-педагогічна робота з учнями з обмеженими можливостями має спрямовуватися на досягнення головної мети – підготувати їх до самостійного життя. Закцентовано увагу на тому, що особливо ефективною в командній роботі є співпраця практичного психолога, вчителя, асистента вчителя та батьків. Зміни в організації освітнього середовища зумовлюють потребу вирішення низки психолого-педагогічних завдань, одним з яких є забезпечення комплексної допомоги дітям з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject інклюзія en_US
dc.subject діти з особливими освітніми потребами en_US
dc.subject психолого-педагогічний супровід en_US
dc.subject командний підхід en_US
dc.title Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу