dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Граб, Л. М. |
|
dc.contributor.author |
Лешко, Х. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-19T05:43:38Z |
|
dc.date.available |
2019-09-19T05:43:38Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3516 |
|
dc.description |
Лалак Н. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, Л. М. Граб, Х. Ю. Лешко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.100-107 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто окремі підходи до вивчення проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Авторами проаналізовано досліджувану проблему крізь призму змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі України. З'ясовано, що основними принципами організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти є пріоритет їхніх інтересів і потреб, неперервність супроводу. Психологічна та соціально-педагогічна робота з учнями з обмеженими можливостями має спрямовуватися на досягнення головної мети – підготувати їх до самостійного життя. Закцентовано увагу на тому, що особливо ефективною в командній роботі є співпраця практичного психолога, вчителя, асистента вчителя та батьків. Зміни в організації освітнього середовища зумовлюють потребу вирішення низки психолого-педагогічних завдань, одним з яких є забезпечення комплексної допомоги дітям з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
інклюзія |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
психолого-педагогічний супровід |
en_US |
dc.subject |
командний підхід |
en_US |
dc.title |
Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |