DSpace Repository

Роль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога

Show simple item record

dc.contributor.author Корнієнко, Інокентій Олексійович
dc.date.accessioned 2019-09-18T07:29:59Z
dc.date.available 2019-09-18T07:29:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3510
dc.description Корнієнко І. О. Роль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога / І. О. Корнієнко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.82-90 en_US
dc.description.abstract У статті виявлено специфіку розвитку професійної рефлексії та рівні професійної деформації у педагогів загальноосвітніх шкіл зі стажем. Виявлено найбільш розповсюджені риси професійної деформації педагогів: авторитарність, некритичність, ригідність. Проаналізовано найбільш значущі цінності професійної діяльності педагога. Здійснено спробу виявити кореляційний зв'язок між наявністю професійної деформації та рівнем професійної рефлексії. Доводиться висока практична професійна спрямованість педагогів зі стажем, які цінують результати своєї праці, що вказує на їх зацікавлене ставлення до педагогічної діяльності. Запропоновано психологічні компоненти, які можуть стати корелятами у вирішенні проблеми подолання професійної деформації педагога. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject рефлексія en_US
dc.subject рефлексивність en_US
dc.subject професійна рефлексія en_US
dc.subject професійна деформація en_US
dc.subject цінності професійної діяльності en_US
dc.title Роль рефлексії у формуванні професійної деформації педагога en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account