Abstract:
У статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, у яких розглядається роль педагогічної рефлексії в професійному розвитку педагога. Доведено необхідність формування професійної рефлексії в педагогічній діяльності. Зроблено висновок, що рефлексія допомагає усвідомлювати людині внутрішні особливості (які забезпечують діяльність суб’єкта відповідно до прийнятих рішень) і спрямовувати свої зусилля на перебудову відношень та змісту, неадекватних ситуації, що склалася. Саме тому рефлексія має бути важливим компонентом у системі підготовки сучасного педагога.
Description:
Воронова О. Ю. Професійна рефлексія як фактор професійного становлення / О. Ю. Воронова // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.55-62