dc.contributor.author |
Воронова, Ольга Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-18T07:15:02Z |
|
dc.date.available |
2019-09-18T07:15:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3508 |
|
dc.description |
Воронова О. Ю. Професійна рефлексія як фактор професійного становлення / О. Ю. Воронова // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.55-62 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, у яких розглядається роль педагогічної рефлексії в професійному розвитку педагога. Доведено необхідність формування професійної рефлексії в педагогічній діяльності. Зроблено висновок, що рефлексія допомагає усвідомлювати людині внутрішні особливості (які забезпечують діяльність суб’єкта відповідно до прийнятих рішень) і спрямовувати свої зусилля на перебудову відношень та змісту, неадекватних ситуації, що склалася. Саме тому рефлексія має бути важливим компонентом у системі підготовки сучасного педагога. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
рефлексія |
en_US |
dc.subject |
професійна рефлексія |
en_US |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
професійне становлення |
en_US |
dc.title |
Професійна рефлексія як фактор професійного становлення |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |