DSpace Repository

Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьма-Качур, Марія Іванівна
dc.contributor.author Бейко, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2019-09-10T08:08:11Z
dc.date.available 2019-09-10T08:08:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
dc.description Кузьма-Качур М. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Бейко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 145-148 en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано погляди та розглянуто основні напрямки психолого-педагогічних досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців щодо розвитку проблеми формування критичного мислення молодших школярів. Обґрунтовано актуальність та зростання інтересу до означеної проблеми у зв’язку з упровадженням Концепції Нової української школи в освітній процес. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject критичне мислення en_US
dc.subject погляди науковців на формування критичного мислення у молодших школярів en_US
dc.title Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account