DSpace Repository

Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Товканець, Ганна Василівна
dc.contributor.author Вагерич, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned 2019-09-10T06:35:26Z
dc.date.available 2019-09-10T06:35:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457
dc.description Товканець Г. В. Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема / Г. В. Товканець, Вагерич С. Н // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 113-116 en_US
dc.description.abstract У статті розкрито сутність діалогічного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, його роль у професійному становленні майбутнього фахівця; проаналізовано форми діалогічної взаємодії викладача і студентів у педагогічному процесі. Наголошується на особливості діалогічної взаємодії, яка характеризується тим, що активно організуюче ставлення виявляється не лише до предмета спільної діяльності, а й до самого партнера зі спілкування; внутрішньою умовою діалогічної взаємодії виступають взаємини між викладачем та студентом, які можна кваліфікувати як особистісні, рівноправні у спілкуванні. Конструктивними для реалізації діалогічного підходу є спілкування на підставі захоплення спільною творчою діяльністю та спілкування, що ґрунтується на дружньому ставленні до викладача, позитивному особистісному сприйнятті студентами свого педагога. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject діалог en_US
dc.subject діалогічна взаємодія en_US
dc.subject професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи en_US
dc.subject діалогічний підхід en_US
dc.subject модель учителя початкової школи en_US
dc.title Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account