dc.contributor.author |
Товканець, Ганна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Вагерич, Наталія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-10T06:35:26Z |
|
dc.date.available |
2019-09-10T06:35:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457 |
|
dc.description |
Товканець Г. В. Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема / Г. В. Товканець, Вагерич С. Н // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 113-116 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність діалогічного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, його роль у професійному становленні майбутнього фахівця; проаналізовано форми діалогічної взаємодії викладача і студентів у педагогічному процесі. Наголошується на особливості діалогічної взаємодії, яка характеризується тим, що активно організуюче ставлення виявляється не лише до предмета спільної діяльності, а й до самого партнера зі спілкування; внутрішньою умовою діалогічної взаємодії виступають взаємини між викладачем та студентом, які можна кваліфікувати як особистісні, рівноправні у спілкуванні. Конструктивними для реалізації діалогічного підходу є спілкування на підставі захоплення спільною творчою діяльністю та спілкування, що ґрунтується на дружньому ставленні до викладача, позитивному особистісному сприйнятті студентами свого педагога. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
діалог |
en_US |
dc.subject |
діалогічна взаємодія |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи |
en_US |
dc.subject |
діалогічний підхід |
en_US |
dc.subject |
модель учителя початкової школи |
en_US |
dc.title |
Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |