Zusammenfassung:
В статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність поняття «булінг». Авторами розкрито структуру цього явища, закцентовано увагу на фізичній та психологічній формі шкільного булінгу. Наведено ознаки і характеристики його учасників. Окреслено основні показники, що вказують на можливість існування шкільного булінгу в освітньому середовищі сучасного закладу освіти.
Beschreibung:
Лалак Н. В. Булінг в освітньому середовищі сучасного закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект / Н. В. Лалак, І. Е. Майборода, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 34-35