Короткий опис(реферат):
В статті досліджено вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність міжнародної компанії та формування її міжнародної маркетингової стратегії. Визначено характер і рівень впливу факторів зовнішнього середовища на вибір стратегічних заходів, що реалізуються з метою виходу на міжнародний ринок. Зазначені заходи досліджено в межах формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Чучка І. М. Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С.240-245