dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Чекан, К. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-07T06:44:56Z |
|
dc.date.available |
2019-06-07T06:44:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3408 |
|
dc.description |
Лалак Н. В. До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти / Н. В. Лалак, К. В. Чекан // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гог. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С.136-139 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто окремі підходи до вивчення проблеми створення інклюзивного
освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Авторами проаналізовано досліджувану проблему крізь призму змін, що відбуваються у сучасному освітньому просторі України. З'ясовано, щоб створити інклюзивне середовище в школі, слід розвивати та запроваджувати такі взаємопов'язані напрями: організаційну культуру, освітню політику на рівні закладу освіти та інклюзивну практику. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
законодавчі документи |
en_US |
dc.subject |
командний підхід |
en_US |
dc.subject |
толерантність |
en_US |
dc.title |
До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |