00 DSpace/Manakin Repository

Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рубіш, Марина Андріївна
dc.contributor.author Арович, В. В.
dc.date.accessioned 2019-06-06T08:20:15Z
dc.date.available 2019-06-06T08:20:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
dc.description Рубіш М. А. Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства / М. А. Рубіш, В. В. Арович // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.220-223 en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто інструменти, які використовуються для формування іміджу організації, його складові, а також чинники внутрішнього та зовнішнього середовища впливу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject організація en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject маніпулювання en_US
dc.subject візуалізація en_US
dc.subject вербалізація en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject іміджологія en_US
dc.title Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу