00 DSpace/Manakin Repository

Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пітюлич, Михайло Іванович
dc.contributor.author Діденко, В. М.
dc.date.accessioned 2019-06-06T07:57:40Z
dc.date.available 2019-06-06T07:57:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404
dc.description Пітюлич М. І. Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства / М. І. Пітюлич, В. М. Діденко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.209-213 en_US
dc.description.abstract В статті визначено, що в сучасних умовах господарювання діяльність підприємств неможлива без використання маркетингових концепцій, які забезпечують досягнення стратегічних цілей. Досліджено поняття та види маркетингової концепції, розглянуто еволюцію маркетингових концепцій. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject концепція маркетингу en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.title Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу