dc.contributor.author |
Пітюлич, Михайло Іванович |
|
dc.contributor.author |
Діденко, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-06T07:57:40Z |
|
dc.date.available |
2019-06-06T07:57:40Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3404 |
|
dc.description |
Пітюлич М. І. Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства / М. І. Пітюлич, В. М. Діденко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.209-213 |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті визначено, що в сучасних умовах господарювання діяльність підприємств неможлива без використання маркетингових концепцій, які забезпечують досягнення стратегічних цілей. Досліджено поняття та види маркетингової концепції, розглянуто еволюцію маркетингових концепцій. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
концепція маркетингу |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.title |
Впровадження маркетингових концепцій в діяльность підприємства |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |