Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2019-06-04T09:47:57Z | |
dc.date.available | 2019-06-04T09:47:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3383 | |
dc.description | Розман І. І. Проблема визначення предметного поля педагогічної біографістики / І. І. Розман // Наукові записки БДПУ. Серія: педагогічні науки. - Бердянськ 2019 р. - Випуск 1. - С. 73-82 | en_US |
dc.description.abstract | Обґрунтовується потреба уконституювання педагогічної біографістики як окремої галузі (напряму; субдисципліни) історико-педагогічної науки. Через призму наукового дискурсу з’ясовується її предметне поле, статус, основні компоненти й атрибути, пізнавальні можливості, інші характеристики. Показано, що об’єктом педагогічної біографістики є педагогічна персоналія в розмаїтті її зв’язків із соціокультурним середовищем певної історичної доби, єдності її індивідуального і соціального, відображених у життєвому шляху та процесі і результатах суспільної діяльності і творчому доробку. Визначено і схарактеризовано основні структурні компоненти цього об’єкта: комплекс зовнішніх суспільно-політичних і соціокультурних чинників; психофізіологічні риси і якості особи; її життєвий шлях у всій повноті і унікальності; сфери і напрями суспільної діяльності; роль і значення діяча в історії освіти, педагогічної думки, реалізації суспільних проектів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Бердянськ | en_US |
dc.subject | педагогічна біографістика | en_US |
dc.subject | педагогічна персоналія | en_US |
dc.subject | історико-педагогічна наука | en_US |
dc.subject | галузь педагогічної науки | en_US |
dc.subject | наукова методологія | en_US |
dc.subject | науково-дослідницький інструментарій | en_US |
dc.title | Проблема визначення предметного поля педагогічної біографістики | en_US |
dc.type | Article | en_US |