dc.contributor.author |
Розман, Ірина Іллівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-04T09:47:57Z |
|
dc.date.available |
2019-06-04T09:47:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3383 |
|
dc.description |
Розман І. І. Проблема визначення предметного поля педагогічної біографістики / І. І. Розман // Наукові записки БДПУ. Серія: педагогічні науки. - Бердянськ 2019 р. - Випуск 1. - С. 73-82 |
en_US |
dc.description.abstract |
Обґрунтовується потреба уконституювання педагогічної біографістики як окремої галузі (напряму; субдисципліни) історико-педагогічної науки. Через призму наукового дискурсу з’ясовується її предметне поле, статус, основні компоненти й атрибути, пізнавальні можливості, інші характеристики. Показано, що об’єктом педагогічної біографістики є педагогічна персоналія в розмаїтті її зв’язків із соціокультурним середовищем певної історичної доби, єдності її індивідуального і соціального, відображених у життєвому шляху та процесі і результатах суспільної діяльності і творчому доробку. Визначено і схарактеризовано основні структурні компоненти цього об’єкта: комплекс зовнішніх суспільно-політичних і соціокультурних чинників; психофізіологічні риси і якості особи; її життєвий шлях у всій повноті і унікальності; сфери і напрями суспільної діяльності; роль і значення діяча в історії освіти, педагогічної думки, реалізації суспільних проектів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Бердянськ |
en_US |
dc.subject |
педагогічна біографістика |
en_US |
dc.subject |
педагогічна персоналія |
en_US |
dc.subject |
історико-педагогічна наука |
en_US |
dc.subject |
галузь педагогічної науки |
en_US |
dc.subject |
наукова методологія |
en_US |
dc.subject |
науково-дослідницький інструментарій |
en_US |
dc.title |
Проблема визначення предметного поля педагогічної біографістики |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |