00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васьо, М. М.
dc.contributor.author Чекан, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2019-05-29T13:31:50Z
dc.date.available 2019-05-29T13:31:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
dc.description Васьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44 en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject мовленнєва діяльність en_US
dc.subject діти дошкільного віку en_US
dc.subject мовленнєвий розвиток en_US
dc.title Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу