dc.contributor.author |
Васьо, М. М. |
|
dc.contributor.author |
Чекан, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-29T13:31:50Z |
|
dc.date.available |
2019-05-29T13:31:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350 |
|
dc.description |
Васьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
мовленнєва діяльність |
en_US |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
en_US |
dc.subject |
мовленнєвий розвиток |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |