00 DSpace/Manakin Repository

Формування економічної стратегії підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, Діана Вікторівна
dc.contributor.author Шулевка, О.Ю.
dc.date.accessioned 2019-05-28T13:46:42Z
dc.date.available 2019-05-28T13:46:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
dc.description Максименко, Д. В. Формування економічної стратегії підприємства / Д. В. Максименко, О.Ю. Шулевка // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 218-221 en_US
dc.description.abstract Сьогодні, в умовах нестабільності бізнес-середовища, яке характеризується невизначеністю, підвищеною турбулентністю, впливом значної кількості дестабілізуючих чинників, глобальними та локальними викликами, виживання, стабілізація та розвиток підприємства у значній мірі залежать від правильно сформованої економічної стратегії. Сучасне підприємство – це складна відкрита виробничо-господарська і соціальна система. Успішний його розвиток залежить від злагодженого функціонування усіх його ланок. Саме тому від обраної, детально опрацьованої та обґрунтованої економічної стратегії залежить здатність підприємства адаптуватися до змін зовнішнього середовища та забезпечення внутрішньої координації дій. На жаль, доводиться констатувати той факт, що переважна більшість вітчизняних підприємств з об’єктивних причин і до теперішнього часу недостатньо займаються питаннями власного стратегічного розвитку. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject економіка підприємства en_US
dc.subject стратегічний аналіз en_US
dc.subject менеджмент en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title Формування економічної стратегії підприємства en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу