00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцканич, Н. Ю.
dc.contributor.author Гарапко, Віталія Іванівна
dc.date.accessioned 2019-05-28T11:38:25Z
dc.date.available 2019-05-28T11:38:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332
dc.description Яцканич, Н. Ю. Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища / Н. Ю. Яцканич, В. І.Гарапко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 203-205 en_US
dc.description.abstract Реформа вищої освіти в Україні й Загальноєвропейські рекомендації із мовної освіти ставлять перед вищими навчальними закладами завдання – забезпечити таку підготовку фахівців, професійний рівень яких задовольняв би європейські стандарти. Результатом такої підготовки є здатність випускника виконувати професійні функції на належному рівні, що проявляється у професійній готовності. Теоретична інтерпретація поняття готовності та прикладна його реалізація на теренах України пройшли тривалий і складний процес. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject вища освіта en_US
dc.subject педагогіка en_US
dc.title Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу