dc.contributor.author |
Яцканич, Н. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Гарапко, Віталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-28T11:38:25Z |
|
dc.date.available |
2019-05-28T11:38:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332 |
|
dc.description |
Яцканич, Н. Ю. Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища / Н. Ю. Яцканич, В. І.Гарапко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 203-205 |
en_US |
dc.description.abstract |
Реформа вищої освіти в Україні й Загальноєвропейські рекомендації із мовної освіти ставлять перед вищими навчальними закладами завдання – забезпечити таку підготовку фахівців, професійний рівень яких задовольняв би європейські стандарти. Результатом такої підготовки є здатність випускника виконувати професійні функції на належному рівні, що проявляється у професійній готовності. Теоретична інтерпретація поняття готовності та прикладна його реалізація на теренах України пройшли тривалий і складний процес. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
вища освіта |
en_US |
dc.subject |
педагогіка |
en_US |
dc.title |
Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |