Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | |
dc.contributor.author | Макар, С. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-28T09:15:39Z | |
dc.date.available | 2019-05-28T09:15:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3329 | |
dc.description | Теличко, Н. В. Формування навичок діалогічного мовлення на занятті іноземної мови з використання особистісно-орієнтованого підходу у формуванні готовності до іншомовного професійного спілкування студентів технічних спеціальностей / Н. В. Теличко, С. Макар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 177-182 | en_US |
dc.description.abstract | Для формування комунікативних навичок студентів на заняттях іноземної мови доцільно застосовувати особистісно-орієнтований підхід, що передбачає створення штучних педагогічних ситуацій, що потребують прийняття з боку студентів самостійного рішення, оскільки студенти навчаються самостійно творчо мислити; вступати в бесіду, зміст якої потребує культури діалогічного мовлення; давати критичну оцінку проблемі, що обговорюється; поповнювати власний глосарій з іноземної мови. Саме таку особистісно орієнтовану ситуацію кожний педагог спроможний створити на занятті у формі діалога між викладачем та студентами або між студентами. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | діалогічне мовлення | en_US |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | мовленнєве спілкування | en_US |
dc.title | Формування навичок діалогічного мовлення на занятті іноземної мови з використання особистісно-орієнтованого підходу у формуванні готовності до іншомовного професійного спілкування студентів технічних спеціальностей | en_US |
dc.type | Article | en_US |