dc.contributor.author |
Теличко, Наталія Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Макар, С. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-28T09:15:39Z |
|
dc.date.available |
2019-05-28T09:15:39Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3329 |
|
dc.description |
Теличко, Н. В. Формування навичок діалогічного мовлення на занятті іноземної мови з використання особистісно-орієнтованого підходу у формуванні готовності до іншомовного професійного спілкування студентів технічних спеціальностей / Н. В. Теличко, С. Макар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 177-182 |
en_US |
dc.description.abstract |
Для формування комунікативних навичок студентів на заняттях іноземної мови доцільно застосовувати особистісно-орієнтований підхід, що передбачає створення штучних педагогічних ситуацій, що потребують прийняття з боку студентів самостійного рішення, оскільки студенти навчаються самостійно творчо мислити; вступати в бесіду, зміст якої потребує культури діалогічного мовлення; давати критичну оцінку проблемі, що обговорюється; поповнювати власний глосарій з іноземної мови. Саме таку особистісно орієнтовану ситуацію кожний педагог спроможний створити на занятті у формі діалога між викладачем та студентами або між студентами. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
діалогічне мовлення |
en_US |
dc.subject |
особистісно-орієнтоване навчання |
en_US |
dc.subject |
мовленнєве спілкування |
en_US |
dc.title |
Формування навичок діалогічного мовлення на занятті іноземної мови з використання особистісно-орієнтованого підходу у формуванні готовності до іншомовного професійного спілкування студентів технічних спеціальностей |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |