dc.contributor.author |
Поринець, Д. І. |
|
dc.contributor.author |
Брижак, Надія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-27T12:38:06Z |
|
dc.date.available |
2019-05-27T12:38:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320 |
|
dc.description |
Поринець, Д. І. Виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект / Д. І. Поринець, Н. Ю. Брижак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 146-150 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкривається теоретичний аспект процесу виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Узагальнено сучасні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна поведінка» дітей молодшого шкільного віку; Використовуючи метод теоретичного аналізу психолого-педагогічних і навчально-методичних джерел уточнено зміст понять «здоров’я», «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальна компетентність» у сучасних дослідженнях українських науковців. Визначено, що збереження та розвиток здоров’я молодших школярів заслуговує особливу увагу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
здоров’я |
en_US |
dc.subject |
здоров’язбережувальна поведінка |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
здоров’язбережувальна компетентність |
en_US |
dc.title |
Виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |