Короткий опис(реферат):
В статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність поняття «булінг». Авторами визначено чинники, які впливають на виникнення цього явища, виокремлено суттєві його ознаки. Окреслено основні показники і характеристики, що вказують на можливість існування шкільного булінгу в освітньому середовищі сучасного закладу освіти.
Суть розробки, основні результати:
Лалак, Н.В. Шкільний булінг як актуальна педагогічна проблема сьогодення / Н.В. Лалак, В. Пеняк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 132-136