Короткий опис(реферат):
У статті розглядаються питання мовно-риторичної культури як важливого елементу професійного становлення вчителя. Виокремлено комунікативно-риторичні якості мовлення, визначено функції педагогічної комунікації та виділено ознаки мовно-риторичної особистості вчителя. Розглянуто структурні компоненти комунікативної компетентності. Систематизовано теоретичні погляди розвитку професійної мовленнєвої діяльності, спрямованої на виховання риторичної культури особистості.
Суть розробки, основні результати:
Курило, О.Й. Становлення професійної діяльності вчителя: мовно-риторичний аспект / О.Й. Курило, Л.С. Прокопович, Н.Ф. Попович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 125-128