Короткий опис(реферат):
У статті проаналізовано погляди представників різних наукових напрямів на питання становлення та розвитку феномену творчого мислення. Наведено окремі думки древніх філософів стосовно сутності, наукового осмислення природи творчого мислення, динаміку розвитку філософської та педагогічної думки означеного феномену у Середньовіччі та епосі Відродження. Особлива увага приділена аналізу наукових доробків педагогів та психологів ХХ ст. Авторами виділені основні історичні етапи становлення феномену творчого мислення, акцентовано увагу сучасному стану досліджуваної проблеми.
Суть розробки, основні результати:
Кузьма-Качур, М.І. Ретроспективний аналіз становлення феномену творчого мислення молодших школярів / М.І. Кузьма-Качур, В.П. Качур, О.М. Барна // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 122-125