DSpace Repository

Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах

Show simple item record

dc.contributor.author Лендєл, Олег Дмитрович
dc.date.accessioned 2019-05-17T07:47:03Z
dc.date.available 2019-05-17T07:47:03Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
dc.description Лендєл О. Д. Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах / О. Д. Лендєл // Стан та перспективи використання маркетингу підприємницькими структурами регіону: збірник матеріалів науково-практичного семінару присвячений «Дню маркетолога». - Мукачево: МТІ, 2008р. - С. 30-34 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МТІ en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject вітчизняні підприємств en_US
dc.subject маркетингові підходи en_US
dc.title Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account