DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Лендєл, Олег Дмитрович
dc.date.accessioned 2019-05-17T07:47:03Z
dc.date.available 2019-05-17T07:47:03Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
dc.description Лендєл О. Д. Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах / О. Д. Лендєл // Стан та перспективи використання маркетингу підприємницькими структурами регіону: збірник матеріалів науково-практичного семінару присвячений «Дню маркетолога». - Мукачево: МТІ, 2008р. - С. 30-34 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МТІ en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject вітчизняні підприємств en_US
dc.subject маркетингові підходи en_US
dc.title Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto