Репозиторий Dspace

Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Росола, Уляна Василівна
dc.date.accessioned 2019-05-13T07:34:34Z
dc.date.available 2019-05-13T07:34:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3187
dc.description Росола У. В. Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу / У. В. Росола // Модернізація національної системи управління державним розвитком: виклики і перспективи : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16 листопада 2018 р.). - Тернопіль, 2018. - С. 232-234 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Тернопіль en_US
dc.subject маркетинг у соціальних мережах en_US
dc.subject інформаційні технології en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject соціальний медіа маркетинг en_US
dc.title Маркетинг у соціальних мережах як ефективний інструмент ведення бізнесу en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись