Короткий опис(реферат):
У статті здійснено історіографічний огляд студій про відомих представників зарубіжної освіти і педагогічної думки. Виходячи з узагальнювально-репрезентативного аналізу близько 30 дисертаційних праць, що висвітлюють життєдіяльність і творчуспадщину педагогічних персоналій Античності, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу (Конфуція, Аль-Фарабі, Е.Роттердамського, Я.А.Коменського, Дж.Локка, А.Дістервега, Й.Ф.Гербарта, А.Г.Франке, Н.Л.Цинцендорфа, Г.Гмайнера, Ф.С.Грунвінга, Е.Раєрсона, К.Роджерса та ін.), показано спільні риси і характеристики їхнього змістового наповнення. Увиразнено специфічні підходи науковців до висвітлення означеної проблематики та визначено основні тенденції, здобутки і прогалини цього наукового досвіду.
Суть розробки, основні результати:
Розман І. І. Педагогічні персоналії Зарубіжжя у студіях української педагогічної компаративістики: історіографічний аспект / І. І. Розман // Освітній простір України : науковий журнал. - Івано-Франківськ, 2018. - Випуск 13. - С. 21-27