Репозиторий Dspace

Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дочинець, Н. М.
dc.date.accessioned 2018-11-23T09:11:33Z
dc.date.available 2018-11-23T09:11:33Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902
dc.description Дочинець Н. М. Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.96-107 en_US
dc.description.abstract В статті визначається вплив консюмеризму як суспільного руху на розвиток концепції маркетингу; визначається відмінність між поняттями „консюмеризм” та суспільство споживання”; розглядаються сучасні пріоритети і вимоги консюмеризму до підприємницького бізнесу; аналізується проблема пасивності громадських організацій споживачів в Україні як основний гальмуючий фактор розвитку вітчизняного консюмеристського руху, і відповідно, прийняття українським підприємництвом сучасної концепції маркетингу; наводяться можливі шляхи подолання основних перешкод у функціонуванні громадських організацій-консюмеристів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МТІ en_US
dc.subject концепція маркетингу en_US
dc.subject організацій-консюмеристів en_US
dc.title Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись