dc.contributor.author |
Дочинець, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-23T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2018-11-23T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902 |
|
dc.description |
Дочинець Н. М. Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.96-107 |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті визначається вплив консюмеризму як суспільного руху на розвиток концепції маркетингу; визначається відмінність між поняттями „консюмеризм” та суспільство споживання”; розглядаються сучасні пріоритети і вимоги консюмеризму до підприємницького бізнесу; аналізується проблема пасивності громадських організацій споживачів в Україні як основний гальмуючий фактор розвитку вітчизняного консюмеристського руху, і відповідно, прийняття українським підприємництвом сучасної концепції маркетингу; наводяться можливі шляхи подолання основних перешкод у функціонуванні громадських організацій-консюмеристів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МТІ |
en_US |
dc.subject |
концепція маркетингу |
en_US |
dc.subject |
організацій-консюмеристів |
en_US |
dc.title |
Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |